Usein kysytyt kysymykset

Kysymykset ja vastaukset

Mistä korut on valmistettu?

Dotterin korujen valmistusmateriaalina on korkealaatuinen kotimainen PEFC- ja FSC-sertifioitu koivuvaneri. Vaneri painatetaan ja laserleikataan Suomessa.

Korunosat ovat nikkelitöntä 925 sterling-hopeaa tai 24k kullalla päällystettyä sterling-hopeaa. Käyttämämme hopeaosat suunnitellaan ja valmistetaan Euroopassa.

Onko korut vastuullisesti valmistettuja?

Dotterin uniikit puukorut suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa. Vaneri on suomalaista sertifioitua koivua ja korunosat eurooppalaisia. Valmiit tuotteet pakkaamme kierrätetystä kartongista tehtyihin pakkauksiin, jotka valmistetaan vastuullisesti Euroopassa.

Välttääksemme ylijäämää ja turhaa luonnon kuormittamista valmistamme koruja vain rajoitetun erän.

Dotterin tuotteet on tehty käytettäväksi – mitä useammin käytät korua, sitä ympäristöystävällisempi siitä tulee.

Lue lisää vastuullisuudesta

Kuinka kauan voi tilata Limited edition -mallistojen koruja?

Myymme Limited edition -mallistoa vain tietyn määrätyn erän ja ajan. Määräajan jälkeen tai tuotteiden loputtua, mallisto poistuu tuotevalikoimastamme. Ei kannata siis jäädä haaveilemaan ostamisaikeen kanssa. Viestimme limited edition -mallistojen saatavuudesta meidän somekanavissa.

Kuinka kauan postitus kestää?

Dotterin verkkokaupan toimitusaika on tällä hetkellä 3 arkipäivää.

Juhlapyhien aikana toimitusaika saattaa olla tavallista pidempi.

Toimitatteko tilauksia Suomen ulkopuolelle?

Toimituspyynnöt ulkomaille katsotaan aina tapauskohtaisesti, joten lähetäthän toiveesi osoitteeseen info@dotterkoru.fi

Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassa?

Käytämme Paytrail -maksunvälityspalvelua verkkokauppatilausten maksujen vastaanottoon. Maksutapoina verkkokaupassa on Paytrail -maksunvälityspalvelun tarjoamat verkkopankki-, pankkikortti- sekä luottokorttimaksut.

Verkkokaupassamme voit maksaa myös maksutavoilla: Visa, Mastercard, Apple Pay, Google Pay ja Dotterin lahjakortti.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseen?

Verkkokaupassa tehtyjä tilauksia ei voi itse muuttaa tai perua verkkokaupassa, vaan sinun tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme info@dotterkoru.fi. Laitathan viestiin mukaan tilausnumerosi.

Mihin hyväntekeväisyyslahjoitukset menevät?

Apu menee kohdistetusti lasten ja nuorten mielenterveyden vahvistamiseen ja ennaltaehkäisevään mielenterveystyöhön.

MIELI ry vahvistaa ja tukee lasten ja nuorten mielenterveystaitoja ja huolehtii siitä, että he saavat helposti apua vaikeissa elämäntilanteissa.

MIELI ry tarjoaa koulutuksia, materiaaleja sekä välineitä lasten ja nuorten kanssa toimiville ammattilaisille varhaiskasvatuksessa, kouluissa ja sosiaali- ja terveystoimessa, jotta he osaisivat vahvistaa lapsen ja nuoren mielenterveystaitoja. Lapsille ja nuorille tarjotaan myös tukea vaikeisiin tilanteisiin sekä ohjataan heidät tarvittaessa saamaan apua.

Miten toimia, jos joku meni pieleen?

Voit aina nykäistä meitä hihasta. Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@dotterkoru.fi, niin ratkaistaan asia. Jokaisesta palautteesta olemme kiitollisia.

Jäikö jokin vielä mietityttämään?

Ota rohkeasti meihin yhteyttä, vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Klikkaa yhteydenottoon